Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Pricerunner väljer Honesty

Honesty ska hjälpa Pricerunner med sin digitala marknadsföring.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Publicerad: 25 September 2017, 06:32
Uppdaterad: 25 September 2017, 06:32

Ämnen i artikeln:

HonestyPricerunner

På bild Pricerunners vd, Nicklas Storåkers, samt Honestys vd Walter Naeslund. Foto: Press

Efter en pitch står det klart att Pricerunner har valt Honesty som ny reklambyrå.

– Vi tar ett stort steg framåt med vår produkt och behöver ta ett lika stort steg med vår kommunikation. Framförallt behöver vår reklambyrå förstå hur digitaliseringen har förändrat förutsättningarna för marknadsföring, säger Nicklas Storåkers, vd på Pricerunner, i en kommentar.

Walter Naeslund, vd på Honesty, ser fram emot att arbeta med ett helt igenom digitalt varumärke.

– Det är generellt extra kul att jobba med heldigitala varumärken för att de ligger långt fram när det gäller synen på kommunikation. I juli handlade 66 procent av svenska konsumenter på nätet och där finns Pricerunner mitt i konsumentens vardag på ett väldigt konkret sätt. Det är klart man går igång på det, säger han i en kommentar.

Ämnen i artikeln:

HonestyPricerunner

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.