Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Pricerunner väljer Honesty

Publicerad: 25 September 2017, 06:32
Uppdaterad: 25 September 2017, 06:32

På bild Pricerunners vd, Nicklas Storåkers, samt Honestys vd Walter Naeslund. Foto: Press

Honesty ska hjälpa Pricerunner med sin digitala marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

HonestyPricerunner

Efter en pitch står det klart att Pricerunner har valt Honesty som ny reklambyrå.

– Vi tar ett stort steg framåt med vår produkt och behöver ta ett lika stort steg med vår kommunikation. Framförallt behöver vår reklambyrå förstå hur digitaliseringen har förändrat förutsättningarna för marknadsföring, säger Nicklas Storåkers, vd på Pricerunner, i en kommentar.

Walter Naeslund, vd på Honesty, ser fram emot att arbeta med ett helt igenom digitalt varumärke.

– Det är generellt extra kul att jobba med heldigitala varumärken för att de ligger långt fram när det gäller synen på kommunikation. I juli handlade 66 procent av svenska konsumenter på nätet och där finns Pricerunner mitt i konsumentens vardag på ett väldigt konkret sätt. Det är klart man går igång på det, säger han i en kommentar.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

HonestyPricerunner

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev