Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Byråer

Pr-nätverk blickar framåt

Publicerad: 27 Maj 2013, 11:23
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:44

I år fyller det globala pr-nätverket Ketchum 90 år. Det firar de genom satsningen ”90 for 90” som går ut på att anordna 90 kreativa möten i 90 minuter.


Ämnen i artikeln:

Geelmuyden Kiese

Sammanlagt kommer 3 000 personer på 130 olika platser att delta vid mötena som syftar till att bidra med kreativa idéer till de lokala idéella organisationer som Ketchum samarbetar med.

– Att bidra till organisationer som förbättrar världen är vårt sätt att fira Ketchums 90-årsjubileum, samtidigt som vi fokuserar på framtiden, säger Rob Flaherty, senior partner och vd för Ketchum i ett pressmeddelande.

I Skandinavien är pr-byrån Geelmuyden Kiese samarbetspartner till Ketchum. I ”90 for 90” deltar byrån genom att utveckla kampanjförslag för Ashoka som är en organisation för socialt entreprenörskap.

– Att få bidra till Ashokas arbete med socialt entreprenörskap ger en extra dimension för våra medarbetare och ligger också i linje med våra värderingar, säger Janna Sundewall, vd för Geelmuyden Kiese i Sverige i pressmeddelandet.

Helen Preutz


Ämnen i artikeln:

Geelmuyden Kiese

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.