Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Pop-ups vinner guld åt Perfect Fools

Publicerad: 20 April 2016, 16:43
Uppdaterad: 20 April 2016, 16:46

Kampanjen "Magic Hour Pop-up Shops" tar hem guldägget i kategorin Mobilt.


Ämnen i artikeln:

Perfect FoolsGuldägget

Perfect Fools samarbete med PEAK Performance kammar hem guld i kategorin Mobilt. Kampanjen "Magic Hour Pop-up Shops" går ut på att pop-up affärer öppnar en timme före soluppgången och en timme efter solnedgången.

Motiveringen till vinsten lyder: "Virtuella pop ups och geotaggar har vi sett förut, men här vävs de ihop på ett sätt som helt självklart fångar själva essensen i varumärket. Och helt logiskt kan du inte bara välja att bli ambassadör, du måste förtjäna det. Vi vill också dra på oss tightsen och ge oss ut när världen är som vackrast. Glöm above och below the line. Rätt utnyttjad tar den mobila tekniken oss som här - beyond the line."

VINNARE MOBILT

Guldägg:            "Magic Hour Pop-up Shops"/ Peak Performance/ Perfect Fools

Silverägg:           "Abused Emojis"/ BRIS/ Garbergs

                          "Slow Down GPS"/ If Skadeförsäkring/ Forsman & Bodenfors

Diplom:              "An Album from the deep wild woods"/ John Moose/ Marcus Sjögren

                          "ICA Hälsorabatt"/ ICA/ King

Anton Äng

anton.ang@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Perfect FoolsGuldägget

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.