Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Pool ska stärka Brothers

Publicerad: 26 Mars 2013, 09:08
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:51

Efter en pitch har klädkedjan Brothers valt Pool som ny reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

BrothersPool

Förutom att hitta nya målgrupper blir Pools uppdrag för Brothers också att utveckla nya marknadsföringsgrepp och lansera vårens kostymkollektioner.

– Brothers vill stärka positionen som den självklara kostymdestinationen då vi ytterligare har höjt nivån på våra kostymkollektioner. Vi behöver få fler män att uppleva Brothers på ett nytt inspirerande sätt som vi inte tror vi lyckas med via traditionella medier, säger Brothers marknadschef Maria Sjöstrand i ett pressmeddelande.

Pools första kampanj för Brothers rullar ut i april.

Brothers ägs av Retail and Brands, som just nu befinner i sig i en svår ekonomisk kris.

Dante Thomsen


Ämnen i artikeln:

BrothersPool

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.