Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

PHD tar hem årets Grand Prix

Publicerad: 8 Maj 2014, 12:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:38

PHD och Försvarsmaktens "Rekryteringskampanjen" vinner det finaste priset för "Årets Kampanj" i Stockholm Media Awards.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Motiveringen till priset lyder:

"Det begåvade insiktsarbetet, nytänkande konceptet och storslagna resultatet är både en träffsäker och överraskande medielösning. Juryn är försvarslös och besegrad av denna mediala offensiv."

Guldet går till Scream och Ingo för arbetet med Lidls kampanj "Dill", och silvermedaljen delas ut till OMD och DDB för deras kampanj för McDonalds Big Mac.

De utsåg vinnarna:

Juryordförande:

Annica Axelsson, Strålfors

Övriga jurymedlemmar:

Fredrik Lundgren, HowCom Evolution

Anette Andersson, IUM

Daniel Collin, MEC

Cecilia Strandell, Pernod Ricard

Roland Bägén, Hundyai

Lotta Kubu, Opticom Incite

Ebba Burenius, Ottoboni

Jens Pamp, Rewir

Pär Ullrich

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.