Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

PHD tar hem årets Grand Prix

Publicerad: 8 Maj 2014, 12:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:38

PHD och Försvarsmaktens "Rekryteringskampanjen" vinner det finaste priset för "Årets Kampanj" i Stockholm Media Awards.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Motiveringen till priset lyder:

"Det begåvade insiktsarbetet, nytänkande konceptet och storslagna resultatet är både en träffsäker och överraskande medielösning. Juryn är försvarslös och besegrad av denna mediala offensiv."

Guldet går till Scream och Ingo för arbetet med Lidls kampanj "Dill", och silvermedaljen delas ut till OMD och DDB för deras kampanj för McDonalds Big Mac.

De utsåg vinnarna:

Juryordförande:

Annica Axelsson, Strålfors

Övriga jurymedlemmar:

Fredrik Lundgren, HowCom Evolution

Anette Andersson, IUM

Daniel Collin, MEC

Cecilia Strandell, Pernod Ricard

Roland Bägén, Hundyai

Lotta Kubu, Opticom Incite

Ebba Burenius, Ottoboni

Jens Pamp, Rewir

Pär Ullrich


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev