Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Upptäck våra fördjupande analyser inom medier och marknadsföring

Prenumerera

Byråer

Pepsi väljer Society 46

Pepsi väljer Socielty 46 som sin digitala byrå för Norden.


Publicerad 2012-10-17 08:56

Ämnen i artikeln:

Society 46

Dela artikeln:

Society 46 arbetade tillsammans med Åkestam Holst med den uppmärksammade kampanjen "The sound of football" för Pepsi.

Nu har Pepsi valt Society 46 som sin digitala byrå för Norden och från årsskiftet kommer byrån påbörja arbetet med att fram fler kampanjer för läskedrycksjätten.

– Huvudorsaken till att jag har valt att ingå detta samarbete är Society 46 förmåga att skapa digitala lösningar som inte bara löser kommunikativa utmaningar utan verkligen påverkar konsumenter och förändrar hur de upplever varumärken, säger Sofia Gullholm, nordic marketing manager på Pepsi, i ett pressmeddelande.

Society 46 knöt nyligen till sig Johan Falk och Fredrik Svensson från Naked.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.