Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Pepsi väljer Society 46

Publicerad: 17 Oktober 2012, 08:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:55

Pepsi väljer Socielty 46 som sin digitala byrå för Norden.


Ämnen i artikeln:

Society 46Pepsi

Society 46 arbetade tillsammans med Åkestam Holst med den uppmärksammade kampanjen "The sound of football" för Pepsi.

Nu har Pepsi valt Society 46 som sin digitala byrå för Norden och från årsskiftet kommer byrån påbörja arbetet med att fram fler kampanjer för läskedrycksjätten.

– Huvudorsaken till att jag har valt att ingå detta samarbete är Society 46 förmåga att skapa digitala lösningar som inte bara löser kommunikativa utmaningar utan verkligen påverkar konsumenter och förändrar hur de upplever varumärken, säger Sofia Gullholm, nordic marketing manager på Pepsi, i ett pressmeddelande.

Society 46 knöt nyligen till sig Johan Falk och Fredrik Svensson från Naked.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Society 46Pepsi

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev