Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Pastejköket till Abby Norm

Publicerad: 19 september 2012, 11:00
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:11

Atria Retail väljer Abby Norm till sin nya reklambyrå.


EH

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Livsmedelsföretaget Atria arbetar med varumärken såsom Lithells, Pajstejköket och Lönneberga.

Nu har företaget, efter en genomförd byråupphandling, tagit in Abby Norm som sin nya reklambyrå.

– De visade stor förståelse för vår marknad och att de verkligen ville jobba med oss. Det var också viktigt för oss att hitta en reklambyrå som kan hjälpa oss inom hela marknadsföringsområdet, exempelvis med in-store, pr och digitalt, säger Lena Hjorth, innovation director, Atria Scandinavia, i ett pressmeddelande.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev