Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Optiker till Holy Diver

Publicerad: 29 Augusti 2017, 12:52
Uppdaterad: 29 Augusti 2017, 12:52

Andreas Grimelund, vd och strateg på Holy Diver, och Gabriela Flores Araya, marknadschef på Klarsynt.

Optikerkedjan Klarsynt tar hjälp av Holy Diver för att plocka fram ett nytt kommunikationskoncept.


Ämnen i artikeln:

Holy Diver

– Detta är ett verkligt drömuppdrag, med många spännande utmaningar. Det gällde att skapa ett koncept som funkar för alla Klarsynt-optiker, som alla är entreprenörer på sina respektive marknader, säger Andreas Grimelund, vd och strateg på Holy Diver, i ett pressmeddelande.

Resultatet av den första kampanjen kommer synas under nästa månad, i både digitala och sociala plattformar.

– Vi vill inte hamna i en situation där det bara handlar om priskommunikation och rabatter. När andra nästan bara pratar om glasögon ur en modesynvinkel, kommer optikerns roll i skymundan. Våra optiker är alla lokalt förankrade med nära relationer till sina kunder och den relationen bygger på att man kan leverera bägge delar. För kunden handlar det både om att se bra och att se bra ut, säger Gabriela Flores Araya, marknadschef på Klarsynt, i pressmeddelandet.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Holy Diver

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.