Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

OBH Nordica väljer Berntzon Bylund

OBH Nordica har inlett ett samarbete med reklambyån Berntzon Bylund.


Publicerad 2013-03-12 10:22
Uppdaterad 2015-12-06 13:53

Ämnen i artikeln:

Mindmakers PR

Dela artikeln:

Köksproduktföretaget OBH Nordica ska lansera ett flertal produkter under våren och Berntzon Bylund jobbar nu för fullt med både filmer och digitala kampanjer.

Till sin hjälp har Berntzon Bylund även tagit sin systerbyrå Mindmakers PR.

- Såna här uppdrag passar oss perfekt. Vi har ju en bred kreatitionsförmåga i alla kanaler och har dessutom byggt upp stark kapacitet inom både tv och webb, säger Hans Bylund, cd på Berntzon Bylund, i ett pressmeddelande.

Uppdraget gäller hela Norden och första kampanjen kommer att synas i mitten av mars.

Helen Preutz

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.