Nya finalister till The One Show

"First Person Lover" för Björn Borg.

Här är fler bidrag från svenska byråer som har chans att vinna i internationella reklamtävlingen.

Tidigare i veckan stod det klart att flera svenska byråer har chans att ta hem pris i The One Show, som betraktas som en av världens mest prestigefulla reklamtävlingar.

I dag presenteras ytterligare finalister bland de svenska byråerna, i kategorierna Interactive, Mobil och UX/UI.

I år kommer The One Show gå av stapeln i New York 11 och 13 maj.

 

 

Här är listan över de nya nomineringarna:

Interactive:

Garbergs/Björn Borg/First Person Lover

Forsman & Bodenfors/H&M/Close The Loop

M&C Saatchi/SPP/Earth 2045

Prime/Trygg-Hansa/Don’t Drink and Dive

We Are Yours/Taxi Stockholm/Explore Stockhom – Sightseeing Reinvented

Mobil:

We Are Yours/Taxi Stockholm/Explore Stockhom – Sightseeing Reinvented

Forsman & Bodenfors/If Insurance/The Slow Down GPS

Forsman & Bodenfors/If Insurance/The Slow Down GPS

Garbergs/Bris/Abused Emojis

UX/UI

Forsman & Bodenfors/If Insurance/The Slow Down GPS

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2016-04-01 12.05Uppdaterad 2016-04-01 12.17

Dela artikeln: