Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Ny kreativ chef på Mindshare

Publicerad: 23 Augusti 2011, 06:12
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:01

Mindshares kreative chef Daniel Saberski har blivit befordrad. Därmed tar Joakim Antelius, tidigare senior konsult på Mindshare, klivet upp.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Mindshare Worldwide inleder en satsning på att effektivisera det globala erbjudandet med ett större fokus på det kreativa arbetet. Det är bakgrunden till att Daniel Saberski nu flyttar till London för att ingå i en ny arbetsgrupp.

– Att London fått upp ögonen för Daniel är ett fint kvitto på att vi håller hög kvalitet på hemmaplan. Joakim och han har varit grymma parhästar i några år och att Joakim nu tar över vårt kreativa erbjudande känns oerhört tryggt och bra. Han är mer än redo, säger Torbjörn Larsson, nytillträdd vd på Mindshare i ett pressmeddelande.

Det är i samband med detta som Joakim Antelius tar klivet upp och blir kreativ chef över mediebyråns kreativa grupp, Invention.

Joakim Antelius har en bakgrund som bland annat programfinansieringschef på Zodiak och ansvarig för sponsringsförsäljning på TV4. På Mindshare har han varit sedan 2007.

– Jag är hedrad och taggad för chefsrollen. Med mitt proffsiga team och med modiga och utmanande kunder att jobba med, kommer det bli en fröjd att gå till jobbet. Jag ser också fram emot att samarbeta med Torbjörn Larsson som för med sig ny energi in i Mindshare, säger Joakim Antelius.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.