Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Ny digital trio på Mindshare

Publicerad: 27 November 2015, 06:26
Uppdaterad: 27 Maj 2016, 09:44

Mindshare utökar med nytt digitalt team.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Mindshare värvar nu ett nytt digitalt team inom creative, social och datadriven marknadsföring.

– Vi har rekryterat tre talanger med olika kompetens inom det digitala och strävar på så sätt vidare mot målet att bli Sveriges mest digitalt intressanta nätverksbyrå, säger Kenneth Danielsson, vd på Mindshare, i ett pressmeddelande.

Ola Holmgren kommer ta plats på Mindshares analysavdelning Business Planning och ska förstärka erbjudandet inom omnichannel-strategi, med fokus på tjänster och produkter för ett ännu mer datadrivet arbetssätt. Sedan 2004 har han arbetat med digitala medier på Carat, Burt och Bonnier och kommer senast från en roll som senior strateg och ansvarig för programmatic på Bizkit Havas.

Catarina Gärtner har en kreativ bakgrund som formgivare och smyckesdesigner, men har den senare tiden arbetat med marknadsföring för Silververket parallellt med sina företagsekonomistudier. Catarina Gärtner är nu Social Campaign Manager på Mindshare och hanterar bland annat flera av kundernas Instagramkampanjer.

Fredrik Hermelin kommer närmast från en roll som projektledare inom Creative Sales-teamet på Nyheter24-Gruppen. På Mindshare blir han vara digitalstrateg med fokus på kreativa projekt och kommer där jobba med övergripande strategi, idé och konceptualisering. Fredrik Hermelin blev 2014 utnämnd till Årets säljare på Nyheter24.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev