Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Norsk kund till Brindfors

Lowe Brindfors och systerbyråerna Golin Harris och IUM ska hädanefter sköta kommunikationen för Norges Sjömatråd. Tillsammans ska de få svenskarna att äta mer norsk fisk.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 17 December 2012, 12:28
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:00

Ämnen i artikeln:

Lowe BrindforsIUM

Norges Sjömatråd är den norska fiskenäringens egen marknadsorganisation. Pitchen inleddes redan i oktober och uppdraget drar igång i januari.

– Vi sökte efter en byrå med vass och bred kompetens där vi kunde få alla kommunikationstjänster under ett och samma tak. Hos Lowe Brindfors får vi inte bara det utan även en strategisk och kreativ partner som kan hantera alla kanaler. Det känns fantastiskt kul att börja jobba med teamet som visat ett stort engagemang för vår utmaning i att få svenskarna att äta ännu mera norsk fisk, säger Line Kjelstrup, Sverigechef på Norges Sjömatråd, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

Lowe BrindforsIUM

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.