Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Norrlandsoperan väljer Heja!

Publicerad: 30 Augusti 2012, 06:45
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:13

Norrlandsoperan ska bygga en modern sponsringsplattform. Det med hjälp av sponsrings- och eventbyrån Heja.


Målet med Norrlandsoperans nya satsningen är att modernisera operans varumärke och samtidigt positionera sig som en nytänkande rättighetsinnehavare.

– Genom denna satsning vill vi utveckla och skapa nya relationer som är till gagn för Norrlandsoperans besökare. För oss handlar det inte bara om sponsringsintäkter, det handlar lika mycket om hur vi genom kultursponsring kan bygga vårt varumärke och göra besökarnas upplevelser ännu bättre och starkare säger marknadschef Magnus Mikaelsson i ett pressmeddelande.

Uppdraget omfattar bland annat analys, konceptuell utveckling, paketering och strategi. Lanseringen av den nya sponsringsplattformen planeras till januari 2013.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.