Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Nordic Wellness i digital storsatsning

Publicerad: 17 September 2013, 06:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:34

Friskvårdskedjan vill satsa på digital kommunikation. Nu lanserar de sin nya sajt, framtagen av Ottoboni.


Ämnen i artikeln:

Ottoboni

Samarbetet har pågått sedan i våras och har bland annat resulterat i Nordic Wellness nya helresponsiva sajt. Ottoboni har även jobbat med fitnesskedjans övergripande strategiarbete, profilering och en ny förpackningsdesign.

Framöver ska sajten förändras med nytt bokningssystem, kundklubb och införandet av e-handel.

– Med våra 185 000 medlemmar har vi insett vikten av digital kommunikation, säger Jenny Lundgren på Nordic Wellness, i ett pressmeddelande.

Johan Settryd, bryåchef på Ottoboni Göteborg, är nöjd med samarbetet.

–  Vi välkomnar Nordic Wellness som uttalat vill vara branschledande i digitala kanaler och att få deras förtroende är ytterligare ett kvitto på att vi positionerat oss rätt i vår kompetens och vårt engagemang, säger han.

Gustav Thunander

Ämnen i artikeln:

Ottoboni

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.