Nordea sluter avtal med BSP Marketing

Nordea både förlänger och utökar avtalet med event- och sponsringsbyrån BSP Marketing.

BSP Marketing har tidigare haft ett treårigt avtal med Nordea angående Nordea Masters. Nu skriver byrån på för ytterligare tre år och får även ta hand om ytterliga projekt inom event och sponsring.

– Vi kom in via Nordea Masters, men har även gjort andra saker. Nu formaliseras detta genom avtalet och det är så klart väldigt roligt för oss, säger BSP Marketings grundare David Klint till dagensmedia.se.

Utöver sjösättningen av Nordea Masters 2013, jobbar byrån redan med flera kommande events.

– Vi har hand om Nordeas satsning under politikerveckan i Almedalen och så arbetar vi med Nordeas analysdagar kontinuerligt. Vi har givetvis många projekt på gång, säger David Klint.

Vad innebär det utökade avtalet för byrån?

– Det innebär en trygghet så klart och en stolthet över att vi lyckats genomföra vårt uppdrag så bra att de vill fortsätta jobba med oss.

Publicerad 2012-10-12 12.49Uppdaterad 2015-12-06 14.08

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: