Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Neumeister gör om Sveriges Annonsörer

Publicerad: 19 Augusti 2013, 05:46
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Designbyrån Neumeister får uppdraget att ta fram en ny identitet för branschorganisationen Sveriges Annonsörer.


Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

Enligt ett pressmeddelande är målet med varumärkesarbetet ”att skapa en identitet som inspirerar medlemsföretagen att bli mer aktiva i sitt arbete för effektiv och ansvarsfull marknadskommunikation”.

– Sveriges Annonsörer är en organisation med fantastiska erbjudanden och en gedigen medlemsstock om cirka 550 medlemsföretag, men många av dessa skulle kunna använda sig mycket mer av de tjänster som erbjuds. Vår uppgift är nu att tillgängliggöra och förtydliga Sveriges Annonsörers erbjudanden och värderingar på ett inspirerande och relevant sätt, säger Peter Neumeister, kreativ chef på Neumeister, i pressmeddelandet.

De första resultaten av samarbetet beräknas bli synliga under 2014.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.