Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Mindshare stärker upp det digitala

Publicerad: 24 Maj 2011, 06:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:09

Mediebyrån Mindshare stärker upp det digitala med två nya rekryteringar.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Clara Grelsson, har tidigare varit digital strateg på byrån Droga5 i Sydney, samt varit säljare på Bilddaboken. Hon gick även i Berghs-klassen som låg bakom den omtalade – och Guldäggsbelönade – "Don't tell Ashton"-kampanjen.

Benjamin Holmfred har en bakgrund i skiv- och filmbolagsbranschen på bland annat Universal och Warner. Senast kommer han från en tjänst som marknadschef för film- och musikbolaget Tmc Ent.

Nu blir de alltså digitala account managers på Mindshare.

– Clara är driven, brinner för nytänkande inom digitala medier och har intressant kunskap och erfarenhet från andra sidan jorden. Benjamin fyller på ett exemplariskt sätt upp nischer där vi tidigare saknat relevant kompetens. Båda kan tillföra mycket för att skapa effektiv kommunikation för våra uppdragsgivare och vi är stolta att ha knutit dem till oss, säger Emma Cedell, digital utvecklingschef på Mindshare i ett pressmeddelande.

Tidigare i maj anställde Mindshare också Johan Ydring som senior digital planner till den kreativa avdelningen, Invention.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.