Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Mindshare får behålla Unilever

Unilevers globala mediebyråpitch är avgjord.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 23 November 2015, 14:04
Uppdaterad: 06 December 2015, 20:20

Ämnen i artikeln:

UnileverPHDMindshare

Unilever drog igång sin globala mediebyråpitch i januari i år.

Enligt Campaign får Mindshare behålla uppdraget i USA och västra Europa, men har även vunnit uppdraget i östra och centrala Europa från PHD.

Mindshare tappar dock uppdraget i Australien till just PHD. PHD behåller Unilever på den kinesiska marknaden.

I Sverige jobbar Unilever med Mindshare.

LÄS ÄVEN:

Unilever utvärderar mediebyråer

Ämnen i artikeln:

UnileverPHDMindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.