Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Mekonomen och Hemglass till Mash

Publicerad: 13 Januari 2016, 07:22
Uppdaterad: 13 Januari 2016, 07:25

Analys- och mediebyrån Mash vinner Mekonomen Group.


Bildelskedjan Mekonomen Group har valt analys- och mediebyrån Mash som ny partner. Samarbetet omfattar områdena marknadsanalys, marknadsstrategi och medeplanering.

– Vi är otroligt stolta och glada över möjligheten att få jobba med Mekonomen Group som är branschledande.Vi har sedan tidigare påbörjat ett omfattande analys- och strategiarbete tillsammans med Mekonomen Group som nu skall implementeras, säger Fredrik Talén, vd på Mash, i ett pressmeddelande.

Nyligen stod det också klart att Mash blir Hemglass nya mediebyrå. Mash ska ansvara för analys och strategi såväl som medieplanering och implementering för Hemglass, som tidigare jobbat med IUM.

Byrån ska nu rekrytera fler medarbetare för att stärka upp teamet.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.