Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Mash kröner första året med expansion

Mash får ny kund i Svenskt Kosttillskott och nyanställer för digital bredd.

Gustav Thunander


Publicerad: 24 Oktober 2013, 03:37
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:59

Ämnen i artikeln:

Scream

Mediebyrån Mash vann nyligen Svenskt Kosttillskott som ny kund. Efter vunnen pitch ansvarar de nu för företagets marknadsanalys, kundsegmentering, strategi och planering.

– Mash ska hjälpa varumärket ta fäste på ny mark och utveckla vår mediestrategi. Vi vill få fler människor att förstå nyttan med bra kosttillskott för olika träningsformer och bli det självklara valet säger Morgan Norrestam, VD på Svenskt kosttillskott i ett pressmeddelande.

Förutom ny kund expanderar även Mash på personalfronten. För att bredda byråns digitala kompetens anställer de Raúl Valencia López, som närmast kommer från IUM.

– Att få in Raúl känns som en extra fjäder i hatten. Raúl har på kort tid byggt enorm kompetens och är ett framtidsnamn som vi hoppas kommer utvecklas än mer med oss, säger Fredrik Talén, vd på Mash.

Ämnen i artikeln:

Scream

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.