Mash kröner första året med expansion

Mash får ny kund i Svenskt Kosttillskott och nyanställer för digital bredd.

Mediebyrån Mash vann nyligen Svenskt Kosttillskott som ny kund. Efter vunnen pitch ansvarar de nu för företagets marknadsanalys, kundsegmentering, strategi och planering.

– Mash ska hjälpa varumärket ta fäste på ny mark och utveckla vår mediestrategi. Vi vill få fler människor att förstå nyttan med bra kosttillskott för olika träningsformer och bli det självklara valet säger Morgan Norrestam, VD på Svenskt kosttillskott i ett pressmeddelande.

Förutom ny kund expanderar även Mash på personalfronten. För att bredda byråns digitala kompetens anställer de Raúl Valencia López, som närmast kommer från IUM.

– Att få in Raúl känns som en extra fjäder i hatten. Raúl har på kort tid byggt enorm kompetens och är ett framtidsnamn som vi hoppas kommer utvecklas än mer med oss, säger Fredrik Talén, vd på Mash.

Gustav Thunander

Publicerad 2013-10-24 03.37Uppdaterad 2015-12-06 12.59

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: