Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Malin Toftemar ny chef på Mindshare

Publicerad: 15 Januari 2015, 08:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:16

Malin Toftemar får titeln head of campaign management & technology på Mindshare. Hon värvas från Sellbranch.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

På Sellbranch hade Malin Toftemar titeln head of traffic & delivery. Hon har också jobbat som kampanjansvarig på Leanops och Hi-Media samt som konsult på Bink och Bonnier Tidskrifter.

Nu värvas hon alltså av mediebyrån Mindshare.

– Malin kommer ta tryggt ägarskap över våra kampanjer. Med sin bakgrund har hon stor erfarenhet av alla system som våra annonsörers digitala kampanjer kommer i kontakt med. På så sätt kommer hon kunna säkerställa att allt presterar enligt uppsatta mål och att vi kan vara så adaptiva som vi önskar och behöver vara, säger Mindshares vd Kenneth Danielsson i ett pressmeddelande.

Malin Toftemar säger att hon ser fram emot att bygga vidare på Mindshares digitala erbjudande.

– Smart teknik, resultat och detaljer är några av mina drivkrafter och här kommer jag kunna jobba både med utvecklingsfrågor och med fingrarna i den digitala syltburken. Det kommer bli grymt bra, säger hon i pressmeddelandet.

Dante Thomsen


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev