Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag26.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Mälarenergi handlar två reklambyråer

Publicerad: 12 Januari 2011, 13:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:25

Care of Haus och Zellout vinner en reklambyråupphandling för Mälarenergi.


Ämnen i artikeln:

Care of HausZellout

– Det var en del byråer som konkurrerade om avtalet, det är jättekul att de valde oss. Vi har jobbat med Mälarenergi tidigare, något år tillbaka, så det här är en bekräftelse att vi gjort ett bra jobb hittills, säger Robert Brodén, vd för Care of Haus.

I upphandlingen deltog totalt elva byråer, däribland NPP, Futurniture, Holy Diver samt Familjen.

Care of Haus var en av två byråer som tecknade ett tvåårsavtal med energibolaget. Den andra byrån är Zellout i Uppsala.

– Mälarenergi vill bredda sig i hela regionen runt Mälardalen, i stället för bara i Västerås. Så då kände de ville ha fler aktörer i denna region, säger Robert Brodén.

Han berättar vidare att de, liksom tidigare, ska arbeta vidare med att stärka Mälarenergis varumärke.

– Det gäller att spänna musklerna och fortsätta. För de är inte alls i samma nivå som de stora jättarna.

Avtalet som tecknades kan förlängas i sammanlagt två år till.

Ardalan Samimi

Ämnen i artikeln:

Care of HausZellout

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.