Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Lowe Brindfors gör Guldäggskampanjen 2014

Publicerad: 17 Oktober 2013, 08:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:30

Lowe Brindfors tar fram kampanjen för kommunikationstävlingen Guldägget nästa år.


Kampanjen, som tas fram i samarbete med Sveriges Kommunikationsbyråer, är tänkt att starta efter årsskiftet.

– Det är naturligtvis ett hedersuppdrag för oss på Lowe Brindfors. Samtidigt är det kittlande då detta är en kampanj riktad in i branschen, mot oss själva och våra kollegor, säger Daniel Smedfors, projektledare på Lowe Brindfors.

Arbetsgruppen på Lowe Brindfors

• Daniel Smedfors, projektledare

• Desiré Engström, copywriter

• Malin Marklund, produktionsledare

• Oscar Erlandsson, planner

• Rikard Linder, art director

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.