Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Loka väljer Honesty

Publicerad: 30 Juni 2016, 13:17
Uppdaterad: 30 Juni 2016, 13:28

Honesty ska stärka Lokas strategiska kommunikation.


Ämnen i artikeln:

SpendrupsLokaHonesty

Spendrups har under våren genomfört en byråupphandling för att hitta en samarbetspartner för Lokas strategiska kommunikation, som Dagens Media berättade om tidigare i veckan.

Nu meddelar man att valet föll på Honesty.

– Efter ett grundligt pitch-förfarande har vi valt Honesty. De har visat på en nytänkande strategi framåt för Loka med fin kreativ höjd men också ett annorlunda sätt att se på produktion inhouse. Vi ser nu fram emot ett spännande samarbete, säger Anna Lidström, marknadschef för alkoholfritt och cider på Spendrups, i ett pressmeddelande.

Spendrups jobbar också för Lokas del med Holy för aktivering i digitala och sociala medier och Håkansson United för aktivering kring projektet Loka Heroes.

Samarbetet med Honesty startar efter sommaren.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

SpendrupsLokaHonesty

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.