Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Linköpings universitet till Futurniture

Publicerad: 9 December 2013, 07:12
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:54

Futurniture blir Linköpings universitets strategiska byrå.


Ämnen i artikeln:

Futurniture

Parterna har nu inlett ett varumärkesarbete som ska pågå under hela 2014, enligt ett pressmeddelande. Det ska resultera i en tydligare och starkare position för universitetet.

– Vi delar ett tvärvetenskapligt förhållningssätt, vilket varit en betydelsefull del av både vår och byråns filosofi sedan start. Det bådar gott inför ett givande och nära samarbete. Byrån har dessutom en imponerande erfarenhet av att jobba både nationellt och internationellt vilket tilltalade oss som konkurrerar med 17 000 universitet i världen, säger Mariethe Larsson, kommunikationsdirektör på Linköpings universitet, i pressmeddelandet.

Arbetsgrupp

Futurniture

Frida Eriksson, kundansvarig projektledare

Katarina Hjertonsson, varumärkesstrateg

Anna Brandt Elfström, copy

Staffan Ryberg, copy

 

Linköpings universitet

Mariethe Larsson, kommunikationsdirektör

Caroline Westroos, varumärkeschef

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Futurniture

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.