Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Lernia väljer Gyro

Utbildnings- och bemanningsföretaget Lernia har valt Gyro som reklambyrå. Målet är att hitta nya kunder, arbetssökande och utbildningsdeltagare.

Dante Thomsen


Publicerad: 16 Januari 2012, 10:05
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:36

Ämnen i artikeln:

GyroLernia

Efter en omfattande upphandling har Lernia nu valt Gyro som reklambyrå. Det nya samarbetet innebär att Gyro blir ansvarig både för utbildnings- och bemanningsföretagets reklam- och kommunikation.

– Efter en omfattande utvärdering valde vi Gyro för att de visade en god förståelse för vår relativt komplexa affärsverksamhet och för att de är lyhörda och involverar oss i hela arbetsprocessen. Dessutom arbetar de integrerat med reklam, digitala medier och pr och kan skapa kanaloberoende kommunikation, säger Lernias t.f. marknadschef Suzanne Mathson i ett pressmeddelande.

Uppdraget innebär att Gyro ska vidareutveckla Lernias hela kommunikationskoncept, vilket i sin tur ska leda till nya kunder.

– Jag hoppas att det är en kombination av vårt engagemang, kreativitet och kompetens inom både traditionella och digitala medier är några av de faktorer som har bidragit till att de nu har valt oss om huvudbyrå, säger Gyros vd Claës af Burén.

Ämnen i artikeln:

GyroLernia

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.