Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Lagerhyllan vinner i Konsument

Publicerad: 23 Oktober 2013, 17:51
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:30

Garbergs och Netonnet vinner 100-wattaren i kategorin Konsument.


Ämnen i artikeln:

100-wattarenGarbergsNetonnetForsman Bodenfors

Garbergs och Netonnet får ta emot priset för kommunikationskonceptet ”Direkt från lagerhyllan”. Enligt upphovsmakarna har kampanjerna ökat Netonnets preferens med 20 procent och den spontana kännedomen med 15 procent.

75-wattaren i kategorin Konsument går till Forsman & Bodenfors med Volvos ”Leave the world behind” för modellen XC60.

Forsman & Bodenfors vinner även 50-wattaren – för Comviqs lansering av mobilabonnemang.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.