Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

KTH söker contentbyrå

Kungliga tekniska högskolan vill ha hjälp med att nå ut.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se


Publicerad: 20 Januari 2016, 09:11
Uppdaterad: 20 Januari 2016, 09:13

Ämnen i artikeln:

Content MarketingKTH

Kungliga Tekniska Högskolan söker, via en offentlig upphandling, en byrå för redaktionella tjänster.

Det handlar bland annat om planering, genomförande och utvärdering av redaktionella aktiviteter inom samtliga medier (tryckta-, digitala-, eter- och sociala medier).

Det huvudsakliga uppdraget för KTH:s byrå blir att ”synliggöra och skapa kunskap om och intresse/engagemang för KTH:s verksamhet”.

Sista dag för att lämna anbud är den 29 februari.

KTH valde nyligen Minnesota som ny reklambyrå.

Ämnen i artikeln:

Content MarketingKTH

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.