Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

KTH söker contentbyrå

Publicerad: 20 Januari 2016, 09:11
Uppdaterad: 20 Januari 2016, 09:13

Kungliga tekniska högskolan vill ha hjälp med att nå ut.


Ämnen i artikeln:

Content MarketingKTH

Kungliga Tekniska Högskolan söker, via en offentlig upphandling, en byrå för redaktionella tjänster.

Det handlar bland annat om planering, genomförande och utvärdering av redaktionella aktiviteter inom samtliga medier (tryckta-, digitala-, eter- och sociala medier).

Det huvudsakliga uppdraget för KTH:s byrå blir att ”synliggöra och skapa kunskap om och intresse/engagemang för KTH:s verksamhet”.

Sista dag för att lämna anbud är den 29 februari.

KTH valde nyligen Minnesota som ny reklambyrå.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Content MarketingKTH

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.