Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Köpkvarteret till Narrow

Publicerad: 23 Mars 2012, 12:51
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:28

Sickla Köpkvarter inleder ett samarbete med reklambyrån Narrow. Tidigare jobbade köpkvarteret med Rewir.


Narrow får i uppdrag att göra Sickla Köpkvarter mer känt för en bredare målgrupp och också öka kundtillströmningen.

Den nya kunden får dessutom Narrow att rekrytera Cia Jonsson som kundansvarig. Hon var tidigare vd på Trackster.

– Narrow tog kontakt med mig och vi har haft en dialog under en längre tid. Jag gillar det Narrow gör och var vi ska. Vi ska börja ta för oss lite grann, vilket känns spännande, säger Cia Jonsson.

Arbetet med att ta fram en ny kommunikationsstrategi har inletts och ett nytt koncept, som kallas ”Vårt kvarter” har redan haft premiär.

Huvudmålgrupp är barnfamiljer.

– Allt vi gör de kommande åren ska bygga på ”Vårt kvarter” och kommunikationen ska bli mer enhetlig. Efter hand ska vi också bygga på med nya kanaler.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.