Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag27.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Kampanjpremiär från New Agency

Publicerad: 1 September 2015, 11:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 11:53

En kampanj för Bubbleroom blir ett av de första alstren från Jocke Jonasons och Jens Pamps nya byrå.


Det var i våras som Jocke Jonason lämnade rollen som kreativ chef på AWB, efter bara ett drygt år på posten.

Nu står det klart att han startat nya byrån New Agency tillsammans med Jens Pamp från Rewir, skriver resume.se.

En av de första kampanjerna, för modekedjan Bubbleroom, gick upp i helgen. Kampanjen ska bland annat rulla utomhus från och med 7 september.

Syftet med kampanjen är att positionera Bubbleroom som en kedja för fest.

– Vi är väldigt glada att vi har hittat ett språk och en ton tillsammans med New där vi kan bygga på en känsla som vi vill stå för och som vi kan bygga vidare på, vi känner oss säkra på att vi kan stärka Bubblerooms roll som en av Sveriges bästa modekedjor för festkläder. Vår målsättning är att man på sikt ska tänka på Bubbleroom som den naturliga modeshopen för alla former av fest, säger Svante Tegnér, vd på Bubbleroom, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.