Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag31.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

JMW får ny delägare

Publicerad: 26 Juni 2014, 05:41
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:34

Samuel Garlöv, creative director på JMW, kliver in som ny delägare på byrån.


Ämnen i artikeln:

JMW

Igår berättade delägaren Brit Stakston att hon lämnar JMW. Nu står det klart att creative directorn Samuel Garlöv kliver in som ny delägare.

Samuel Garlöv började på JMW 2009 och har bland annat arbetat med kampanjer för kunder som The Absolut Company, Free Dawit, OLW och Coca Cola.

– Jag har investerat mycket av mig själv i JMW de senaste fem åren. Det har varit en fantastisk resa så här långt och där jag haft glädjen att växa med byrån. Att ta det här steget nu känns både rätt och inspirerande, säger Samuel Garlöv i ett pressmeddelande.

Samuel Garlöv kommer nu att ta plats i ledningsgruppen och blir tillsammans med den andra creative directorn och vice vd:n Joakim Karlsson kreativt ansvar för samtliga uppdrag.

JMW grundades 2003 och har runt 25 anställda i dagsläget.

LÄS OCKSÅ:

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

JMW

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.