Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Intersport väljer Welcom

Publicerad: 21 Februari 2014, 12:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:46

Intersport har valt Welcom som ny reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

WelcomIntersport

Det nya samarbetet gäller alla kanaler.

– Intersport har viljan och musklerna som krävs för att vinna slaget på en konkurrensutsatt sportmarknad. De har en internationell tyngd som tillsammans med lokalt ägande och engagemang kommer att göra dem till vinnare. Vi ska använda all vår kompetens inom sport och retail samt arbeta med innehåll i många kanaler för att förtydliga Intersport för svenska folket, säger Joakim Brinkenberg, projektledare på Welcom, i byråns nyhetsbrev.

Dante Thomsen


Ämnen i artikeln:

WelcomIntersport

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.