Interflora väljer Volt

Volt är Interfloras nya reklambyrå med uppdrag är att utveckla och implementera ett helt nytt kommunikationskoncept.

Inteflora AB driver Interflora Blomsterförmedling och fackhandelskedjan Interflora och Interflora Fresh.

Nu väljer bolaget Volt som ny reklambyrå.

– Volt imponerade strategiskt och kreativt men framförallt visade arbetsgruppen ett stort engagemang för Interfloras utmaningar och möjligheter, säger Interfloras vd John Lilja i ett pressmeddelande.

Volt kommer bland annat att utveckla Interfloras kommunikation i de digitala kanalerna.

Arbetsgrupp

Miriam Ouçama Lindberg, marknadschef Interflora

Martin Smeding, online manager, Interflora

John Lilja, vd Interflora

Volt:

Kundansvarig/Strateg: Henrik Stampe

Senior planner: Cecilia Besserer

Projektledare: Ursula Borg

AD: Lina Brunzell

Copy: Katja Janford

Produktionsledare: Gabriela Brandén

Dante Thomsen

Publicerad 2014-09-04 10.45Uppdaterad 2015-12-06 12.29

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: