Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Interflora väljer Volt

Volt är Interfloras nya reklambyrå med uppdrag är att utveckla och implementera ett helt nytt kommunikationskoncept.


Publicerad 2014-09-04 10:45
Uppdaterad 2015-12-06 12:29

Ämnen i artikeln:

Volt

Dela artikeln:

Inteflora AB driver Interflora Blomsterförmedling och fackhandelskedjan Interflora och Interflora Fresh.

Nu väljer bolaget Volt som ny reklambyrå.

– Volt imponerade strategiskt och kreativt men framförallt visade arbetsgruppen ett stort engagemang för Interfloras utmaningar och möjligheter, säger Interfloras vd John Lilja i ett pressmeddelande.

Volt kommer bland annat att utveckla Interfloras kommunikation i de digitala kanalerna.

Arbetsgrupp

Miriam Ouçama Lindberg, marknadschef Interflora

Martin Smeding, online manager, Interflora

John Lilja, vd Interflora

Volt:

Kundansvarig/Strateg: Henrik Stampe

Senior planner: Cecilia Besserer

Projektledare: Ursula Borg

AD: Lina Brunzell

Copy: Katja Janford

Produktionsledare: Gabriela Brandén

Dante Thomsen

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.