Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Ink Club väljer Hilanders

Publicerad: 7 Oktober 2013, 07:18
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:32

Reklambyrån Hilanders har fått i uppdrag att göra kommunikation av Ink Clubs nya varumärkesstrategi.


Ämnen i artikeln:

Hilanders

E-handelsaktören Ink Club säljer bland annat bläckpatroner och fotopapper. Nu tar de hjälp av reklambyrån Hilanders för att utveckla en ny varumärkesstrategi och vidga sin målgrupp.

– Större varumärkesförflyttningar är alltid roliga uppdrag men just Ink Club har varit ett extra viktigt tillskott till vår kundportfölj, eftersom hela deras affär sker online. Ännu en bekräftelse på att vi har etablerat digitalt och pr som ett strategiskt erbjudande på byrån, säger Christina Kazeem, vd för Hilanders i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp:

Christina Kazeem, projektledare

Sasan Faghihi, art director

Paul Redstone, copywriter

Niklas Gustafsson, copywriter

Ethel Ghirmai, digital strategi & PR

Sandra Kollberg, produktionsledare

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

Hilanders

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.