Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Identity Works hjälper Inkclub

Publicerad: 2 April 2014, 07:00
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

Varumärkesbyrån Identity Works har anlitats i förändringsarbetet.


Ämnen i artikeln:

Identity Works

Inkclub har i dagarna lanserat en ny onlinebutik, varumärkesplattform och en ny visuell identitet.

Arbetet, som har letts av Identity Works, har pågått under ett års tid. Inkclub breddar i och med lanseringen sitt utbud till att innefatta mer än bläck och toner.

– Den positionsförflyttning vi gör nu grundar sig i att vi ser en stor potential att bli relevanta för våra kunder vid fler tillfällen under året. Vårt nya erbjudande innefattar viktiga förbrukningsvaror som vi alla har behov av, men som vi lätt glömmer – allt från lampor till batterier, dammsugarpåsar, rakhyvlar och bläck och toner, säger Fredrik Brandt, vd för inkclub, i ett pressmeddelande.

Pär Ullrich


Ämnen i artikeln:

Identity Works

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.