Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Hyresgästföreningen väljer Adon

Publicerad: 25 Maj 2015, 10:53
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:00

Adons ska hjälpa Hyresgästföreningen att bli ständigt närvarande i människors vardag.


Ämnen i artikeln:

Adon

Efter en upphandling väljer Hyresgästföreningen Adon som mediebyrå. Målet är att gå ifrån traditionella reklamkampanjer och istället bli mer närvarande digitalt.

– Vi ska gå från att ha stora reklamkampanjer vår och höst till att istället arbeta med att ha en ständig närvaro i människors vardag. I det arbetet tror vi att Adon kommer komplettera oss bra och bidra till att vår verksamhet utvecklas, säger Jan Ferlin, kommunikationschef på Hyresgästföreningen, i ett pressmeddelande.

I höst ska Hyresgästföreningen och Adon börja utveckla ett nytt kommunikativt koncept. Samtidigt ska de försöka hitta nya sätt att jobba mot olika målgrupper.

– Vi är otroligt glada och stolta över att Hyresgästföreningen har valt att samarbeta med oss. Vi tar oss an uppdraget med stor ödmjukhet och starkt engagemang, säger Daniel Eriksson, vd på Adon, i ett pressmeddelande.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Adon

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.