Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

"Humanium metal" har chans på vinst

Publicerad: 21 Juni 2018, 07:24
Uppdaterad: 21 Juni 2018, 07:24

“The Humanium Metal Initiative” av Åkestam Holst och Great Works.

CANNES LIONS 2018. Prisade initiativet "Humanium metal" kan plocka hem ytterligare vinster i år.


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Världens största reklamtävling börjar lida mot sitt slut – idag torsdag presenteras de sista nominerade bidragen i kategorierna Sustainable Development Goals och Creative Effectiveness.

I kategorin Sustainable Development Goals har Great Works och Åkestam Holst två vinstchanser med "The humanium metal initiative" för IM. Kampanjen har som bekant prisats rikligt sedan den lanserades. Under förra året Cannes Lions tilldelades kampanjen Grand Prix.

Totalt har 87 bidrag nominerats i kategorin.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.