Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Hockey-VM till PS Communication

Svenska Hockeyförbundet anlitar PS Communication för att marknadsföra hockey-VM på hemmaplan i år och nästa år.

Henrik Widell


Publicerad: 11 April 2012, 13:18
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:27

Ämnen i artikeln:

PS Communication

PS Communication kommer att hantera all marknadsföring kring hockey-VM, samt eventen runt evenemanget.

– Uppdraget går ut på att dels bygga varumärket svensk hockey men förstås också att sälja så många biljetter som möjligt, säger Carl-Henric Stjerna, vd för PS Group.

Läs mer om PS Communications uppdrag och sponsringsaffären kring hockey-VM på DM Plus.

Ämnen i artikeln:

PS Communication

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.