Gå direkt till textinnehållet

Här är svenskarna som har chans att vinna i Echo Awards

"The original brushes of Edvard Munch", framtagen av Abby Priest för Adobe tog hem guld i Echo Awards.

Få svenska nomineringar i årets Echo Awards.

Echo Awards är världens största tävling i datadriven marknadsföring, vars prisutdelning i år äger rum i Las Vegas i samband med konferensen &Then den 7 oktober.

I år har dock de svenska byråerna endast sex vinstchanser, att jämföra med förra årets 15. Se hela listan nedan.

Här kan du läsa de svenska jurymedlemmarna Jan Ringsø och Niklas Synnings spaningar från juryarbetet i Echo Awards.

Svenska nomineringar i Echo Awards 2018:

 

BYRÅ BIDRAG KUND KATEGORI Abby Priest The Original Brushes of Edvard Munch Adobe Business Products and Services Creuna The Period Challenge Essity Personal Care Pharmaceutical and Healthcare Lebowski Push the button! Nethouse Best use of Direct Mail Reaktion i Sverige AB Road to success Renault Automotive Reaktion i Sverige AB Road to success Renault Content Pool KLM Amsterdam Sneaker KLM Travel & Hospitality
Publicerad 2018-08-24 13.16Uppdaterad 2018-08-27 06.15

Dela artikeln: