Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Han startar nördseminarium

Publicerad: 2 Februari 2011, 13:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:23

Sveriges Mediebyråer startar seminariet Stockholm Media Geek, som ska ta upp analys och konsumentinsikt. Dagens Industri sponsrar.


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerDagens IndustriStaffan Slörner

– Tanken bakom StockholmMediaGeek är att skapa ett intimt och informellt forum där ett ämne diskuteras på djupet, därav namnet StockholmMediaGeek. Vi vill ge deltagarna en möjlighet att ”snöa in” sig i frågor gällande analysverktyg och insiktsarbete, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande.

Seminariet hålls den 23 februari och på talarlistan finns bland andra OMD:s vd Martin Hugosson, Electrolux-chefen Martin Hörnqvist och Starcoms vd Johan Sjökvist. 

Dagena Industri sponsrar eventet. Erik Lennmark, annonschef på Dagens Industri, förklarar varför:

– Analysverktyg och konsumentinsikt är nyckelord för de företag som menar allvar med sin produkt och sitt varumärke. Allt som gynnar svenska företags konkurrenskraft och lönsamhet är viktigt för oss på Dagens Industri. Vi ser mycket fram emot detta samarbete.

Martin Schori


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.