Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Han blev Årets Mediesäljare 2015

För sitt engagemang och sin snabbhet tilldelas Daniel Amado på Visual Art priset för "Årets Mediesäljare".

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se


Publicerad: 29 Maj 2015, 05:55
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:00

Ämnen i artikeln:

Visual ArtMindshare

I går arrangerades Purple People Award och för sextonde året i rad utsågs "Årets Mediesäljare".

Årets utmärkelse gick till Daniel Amado, nyckelkundschef på Visual Art.

Juryns motivering lyder:

"Den här klippan levererar alltid proaktiva och genomtänkta förslag som grundar sig på stor kundförståelse samtidigt som han utmanar alla inbblandade parter för att få till den bästa kampanjen inom DOOH. Engagerad, snabb och lösningsorienterad är några ledord som passar Daniel Amado.

Med sin positiva inställning och sitt höga engagemang vad gäller relationer känns det alltid tryggt att ha Daniel som partner i kampanjen. Var är like-knappen?".

– Jag är fortfarande lite förbluffad över att jag fick utmärkelsen. Det är en stor ära och det har inte sjunkit ner ännu, men jag är väldigt tacksam och vill tacka Visual Art för att de tror på mig och satsar så att det går att genomföra så framgångsrika kampanjer.

Vad ska man göra för att bli en bra mediesäljare?

– En grundlig behovsanalys är A och O. Sedan är det ju så att folk gör affärer med personer de tycker om, och det är på relationsbiten jag kapitaliserar. Sedan får man gärna lägga till något oväntat som kanske inte efterfrågas. Våga ta steget och överraska positivt, helt enkelt. Ha lite Zlatan-tänk.

Priset för "Årets Doer" gick till Tobbe Christell, som är egenföretagare inom utomhusreklamlösningar.

Juryns motivering lyder:

"Tobbe Christell är en inspirerande partner som levererar tryggt och snabbt och alltid med en kreativ höjd som överraskar. Han besitter en fantastisk förmåga att förklara och visualisera idéer och kan sin mediekanal och dess möjligheter utan och innan. Dessutom brinner han outtröttligt varje gång för att gå i mål med bästa möjliga resultat.

Tack vare hans stora kundförståelse och professionalism ser vi på Mindshare med glädje fram emot att göra fler smarta och innovativa kampanjer tillsammans med Tobbe".

 

Ämnen i artikeln:

Visual ArtMindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.