Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Guld till OMD för #Bikemytights

OMD vinner guld i Festival of Media.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 23 Maj 2016, 11:31
Uppdaterad: 23 Maj 2016, 13:20

Ämnen i artikeln:

StarcomOMD

För nionde året i rad arrangerades i förra veckan den internationella tävlingen Festival of Media, som belönar medieutvecklande case.

OMD vinner guld i Best Use of Mobile. Priset tar byrån hem för Pierre Roberts kampanj “#Bikemytights”, i samarbete med Dempsey, Perfect Day Media och Ryska Posten.

Starcom var nominerade i kategorierna Best Communications strategy och Best Event/Experiental campaign, för sitt arbete med Svenska kyrkan. Starcom blev dock utan pris.

 

Ämnen i artikeln:

StarcomOMD

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.