Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Guld till Forsman & Bodenfors

Publicerad: 29 juni 2015, 10:04
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:56

Forsman & Bodenfors vinner ett guld i Branded Content & Innovation.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Forsman & Bodenfors vinner guldet för Zlatan-kampanjen ”805 million names” för FN:s livsmedelsprogram.

Dessutom prisas Garbergs och ANR BBDO.

Garbergs vinner ett silver för onlinespelet ”First Person Lover” för Björn Borg. ANR BBDO prisas med ett brons för Umeå Energis ”Living with Lag”

Totalt delades 63 lejon ut i Branded Content & Entertainment.

Grand Prix gick till Clemenger BBDO Wellington och kampanjen ”Tinnyvision” för NZ Transport Agency.

 

Samtliga svenska lejon

Forsman & Bodenfors ”805 millions names” UN World Food Programme, New Land, Iconoclast GULD

Garbergs ”First Person Lover” Björn Borg, SILVER

ANR BBDO ”Living with Lag” Umeå Energi/Ume.net, Stopp/Family, Hard Hat BRONS

Kolla in alla vinnare i dokumentet här uppe till höger.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev