Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Guld till Ariel Fashion Shoot

Framgångarna fortsätter för Saatchi & Saatchis kampanj, Ariel Fashion Shoot. Igår vann den guld i New York Festivals.

Henrik Widell


Publicerad: 04 Maj 2012, 06:52
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:23

Ämnen i artikeln:

Saatchi SaatchiProcter Gamble

Saatchi & Saatchi vann igår guld i New York Festival i kategorin Public Relations, New Product/ Service Launch med sin kampanj för Procter & Gamble, Ariel Fashion Shoot.

Tidigare har kampanjen också vunnit ett Guldägg i kategorin Event och ett silver i Eurobest.

Forsman & Bodenfors vann ett silver i kategorin "Commercials" för sin Apoteks-kampanj där en orolig mage liknas vid en katotisk kontorsbyggnad.

Även CP+B vann ett silver, i kategorin Avant-Garde/Apps, för appen "Autodance" för Ubisoft-spelet Just Dance 3. CP+B vann också guld i Clio med just "Autodance".

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.