Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Geelmuyden Kiese vinner Kärcher

Rengöringsteknikföretaget Kärcher väljer Geelmuyden Kiese som sin svenska pr-byrå.

Andrea Svanberg


Publicerad: 21 Maj 2014, 06:33
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:37

Ämnen i artikeln:

Geelmuyden Kiese

Samarbetet kommer att innefatta löpande pr-aktiviteter och rådgivning.

– Vi valde Geelmuyden Kiese eftersom de kan våra målgrupper och är duktiga på produkt-pr, både inom b2b och gentemot konsument. Med deras hjälp hoppas vi nå ut till fler och på så sätt skapa ökad kännedom om oss, våra produkter och vår kunskap inom rengöring, säger Carl Bergqvist, marknadskommunikationschef på Kärcher Sverige, i ett pressmeddelande.

Sverige är tillsammans med Brasilien, Mexiko, Sydkorea och Storbritannien, en del av Kärchers globala satsning på pr.

I teamet från Geelmyuden Kiese ingår Erika Albansson, Anna Starkenberg och Anders Svedberg.

Ämnen i artikeln:

Geelmuyden Kiese

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.