Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

GB Glace väljer Wiley

Publicerad: 29 september 2010, 08:33
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:37

Unilevers GB Glace byter reklambyrå. Uppdraget går till Wiley & Partners.


Ämnen i artikeln:

GB Glace

I uppdraget ingår att marknadsföra samtliga GB Glaces stycksaksprodukter, alltså de glassar som säljs i butik, både i Sverige och för varumärket Frisko i Danmark.

– Resultatet av samarbetet syns nästa år, då GB Glace släpper sina nyheter, säger Leo Dahlin, en av Wileys medgrundare.

Arbetet görs ihop med Unilevers mediebyrå Mindshare, där Wiley & Partners vd Robert Brink har ett förflutet.

GB Glace anlitade tidigare reklambyrån Klirr.

Leo Dahlin hänvisar övriga frågor till GB Glaces varumärkeschef Lina Segerdahl. Henne har Dagensmedia.se sökt.

Wiley & Partners startades i mars av Robert Brink, Leo Dahlin och Zeke Tastas.

Martin Schori

Ämnen i artikeln:

GB Glace

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev