Få hela storyn
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 29 september 2010, 08:33
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:37
Unilevers GB Glace byter reklambyrå. Uppdraget går till Wiley & Partners.
Ämnen i artikeln:
GB GlaceI uppdraget ingår att marknadsföra samtliga GB Glaces stycksaksprodukter, alltså de glassar som säljs i butik, både i Sverige och för varumärket Frisko i Danmark.
– Resultatet av samarbetet syns nästa år, då GB Glace släpper sina nyheter, säger Leo Dahlin, en av Wileys medgrundare.
Arbetet görs ihop med Unilevers mediebyrå Mindshare, där Wiley & Partners vd Robert Brink har ett förflutet.
GB Glace anlitade tidigare reklambyrån Klirr.
Leo Dahlin hänvisar övriga frågor till GB Glaces varumärkeschef Lina Segerdahl. Henne har Dagensmedia.se sökt.
Wiley & Partners startades i mars av Robert Brink, Leo Dahlin och Zeke Tastas.
Martin Schori
Ämnen i artikeln:
GB Glace