Gå direkt till textinnehållet

Fyra vinstchanser i Direct

CANNES LIONS 2018. De svenska byråerna får fyra bidrag på shortlist i Direct.

Åkestam Holst får ytterligare tre vinstchanser i Cannes Lions. I kategorin Direct har byrån två nomineringar för Ikeas kissannons, samt ytterligare en nominering för Ikea.

Abby Priest får också in ett bidrag på shortlist – ”The Original Brushes of Edvard Munch” för Adobe.

Totalt är 234 bidrag nominerade i Direct.

Svenska nomineringar i Direct

Ikea Pee Ad/ Ikea/ Åkestam Holst (Carat) – 2 nomineringar

Irresistibly Pointless Trueview Ads/ Ikea/ Åkestam Holst (Carat)

The Original Brushes of Edvard Munch/ Adobe/ Abby Priest

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2018-06-20 07.43Uppdaterad 2018-06-20 07.43

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: