Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Friluftsfrämjandet väljer Stendahls

Det blir reklambyrån Stendahls som ska sköta Friluftsfrämjandets varumärkes- och kommunikationsfrågor.

Dante Thomsen


Publicerad: 19 Februari 2013, 08:20
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:55

Ämnen i artikeln:

Stendahls

Friluftsfrämjandet bildades 1892 med syftet att fler människor skulle komma utomhus och röra på sig och därmed bidra till folkhälsa och livsglädje.

Nu inleder organisationen ett samarbete med Stendahls, som innebär att reklambyrån både ska ta fram en varumärkesstrategi och en kommunikationsplattform. Uppdraget omfattar såväl intern som extern kommunikation.

– Vi har valt Stendahls som byråpartner då de har en både hög och bred kompetens som matchar våra behov inom varumärkesutveckling, kommunikation och digitala och sociala medier, säger Friluftsfrämjandets marknadschef Anna Rindefjell i ett pressmeddelande.

Uppdraget beskrivs av företrädare för Stendahls som "otroligt spännande".

Ämnen i artikeln:

Stendahls

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.