Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Fox väljer Mindshare som mediebyrå

Fox Sverige gick ut i sin första stora reklamkampanj i september. Nu väljer tv-kanalen Mindshare som mediebyrå.

Dante Thomsen


Publicerad: 06 November 2014, 08:22
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:23

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Fox Sverige lanserades i Sverige den 22 september. Nu står det klart att det blir Mindshare som får uppdraget att ta fram mediestrategier och kampanjplanering för underhållningskanalen.

– Vi är stolta för förtroendet från Fox. För oss som mediebyrå och för våra annonsörer är det mycket positivt att det finns en fjärde tv-leverantör på marknaden. Jag ser fram emot Christians know-how i en kundroll och att tillsammans med Fox-teamet arbeta fram effektiva strategier, säger Fredrik Edberg, vice vd på Mindshare och kundansvarig för Fox, i ett pressmeddelande.

I vår kommer Fox att gå ut i två kampanjer för nya tv-serier.

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.